Rubriklöst

Alltså vad fan ska man ta sig till?!
Det känns som ja skulle behöva ytterligare 2ben för att kunna hålla min balans.. 
Min fokus är inte där den ska vara.. Inget är som de ska!
Detta måste få en ändring.. men vars ska man börja, de är den stora frågan!!...
Vettefaaan vad jag vill med mitt liv egentligen...
Det enda ja vill för stunden nu är att få klart bilarna, få mig ett jobb, få pengar, köpa mig en skoter + en cross...
sen få fara ut och köra, fara någonstans, vars som helst... bara känna friheten..
Få ta med sig betydelsefulla människor på en lite roadtrip någonstans, relaxa och ta nån öl osv.
vad som helst.. detta går bara inte!!

Nu får de fan ta och hända något!!
GAAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0