livet?

Alltså rent allvarligt. Vad går livet ut på?? Det sägs att livet är en fest? Men det har jag då inte lagt märke till än. Det är så mkt mer motgångar än vad de är med vind eller vad man ska säga.. Helt sjuk.. Och varför skapades världen så orättvis? Det finns dom som har det hur bra som helst, kan köpa precis vad dom vill och allting. Medans de finns dom som inte ens har tak ovanför huvudet? Vars är rättvisan. Vilket skit säger jag bara.. Själv lever man som en medelsvensson som många andra också gör? Men jag tror de är måååånga som håller med om att livet faktiskt är jävligt orättvist.. Men som sagt när de gäller vinster och förluster så tänkt på förlusterna så känns vinsterna mycket bättre! 
när de väl kommer en vinst!!!

Alla har vi bra och dåliga dagar hit och dit och många har sämre dagar oftare och tvärt om. Men keep on fighting!!

jag själv har de varken bra eller dåligt.. men de är inte så mkt man kan göra åt saken alla gånger.. För som tidigare skriver de är med och motgångar heeeeela tiden!!
Jag hoppas på att snarast få igång min bil så jag kan ta på mig nå jobb och börja tjäna nå pengar. Kan inte fortsätta leva på andra de går inte.. man får bara ångest och mår dåligt för den delen!!!

Och jag tackar er alla som har hjälpt mig med pengar, bilen mm. ni vet vilka ni är! och jag är så sjukt tacksam och vill gott göra er så gott de går men de är inte så lätt men ja försöker!!!

Jag kommer alltid att älska mina vänner och familj! och ni som vet att ni är mina vänner ska ta åt er!! För ja är rak och ärlig och säger faktiskt verkligen vad jag tycker!! satt!!

Jag hoppas de kmr fler roliga kvällar som vi haft allihopa.. de ha varit massa skit osv. men riktiga vänner står där än idag!! riktigt jäkla bra!!!!!!!! 

Men ni vet vars ni når mig osv. ja är inte omöjlig!!!
hade bra allihop som jag älskar!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är en bra vän Rasmus! Vi har kännt varann i många år, och jag har alltid funnits där vid din sida.

Minns tiden då ni hade Zityn, då jag och jeppe inte kände er, då du kallade mig för skivbromskillen^^.



Vi har många trevliga minnen tillsammans allihop i "gänget", och fler kommer det att bli! Visst har det hänt lite saker som var mindre roliga, men vi är fortfarande vänner.



Är glad att jag lärde känna dig. Älskar dig.



Mvh Johan.



2011-01-16 @ 20:43:44
Postat av: Anonym

hang in there

2011-01-16 @ 21:14:06
URL: http://shutitorsuckit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0