Najsig helg

Helgen vart faktiskt bra =)
Kan inte klaga speciellt mycket :D

Fredagen blev att köra bil och vara en kortis på MB åh sen skjutsa hem några stycken :)
sen fick ja sällskap till film :)

Lördagen då togs de nå öl å nå whiskey med folket i ersmark :D
Vi va ute och roade oss tills vi drog vidare till irvar och jag stekte conny i GH! Jag onykter spelade på expert Han nykter spelade på medium!
otroligt härligt ;D

Idag ha de inte hänt speciellt mkt.. vaknade efter att ha sovit hos emil och linus, sen bar de av en sväng till stan för dom skulle handla lite för sin tillverkning av sina jerkar! Efter det rullade jag hem och svetsade lite rost på bilknäveln.. men blev fort less.. å sen ha ja mest suttit här tills jag nu åkte en sväng till ersmark och lånade emil och linus x-box.. så man ha något att roa sig med ! :)



Söt bild på mig från lördagen ;) eller..

Kommentarer
Postat av: Emil

jorå helgen var najsig (A)



btw, stolt fotograf :$

2010-09-12 @ 20:40:32
URL: http://emilgr.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi söt

2010-09-12 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0