IPREN(!?)

Seriöst nu börjar jag vara ruskigt less på denna huvudvärk!!! det går aldrig över... Har haft de sen i lördags.. man kan ju tro man ska få en hjärnblödning snart..

Ger de sig inte innan torsdag så äre jag som drar till sjukan!!!

Ännu en sak jag blir less på är de äckliga regnet man velat ha hur länge som helst ska komma NU :O gaaaaah!!!!..


Men så är de.. de ha ALLTID regna när min bil varit trasig!! SUCK... Vill ju ut och driiiifta :(..

saknar dig Opeln :(<3

aja, idag var de skola...ovanligt.. :)
Efter jag hade sluta så satt nicke, jag å höll Jennifer och lovisa sällskap för dom väntade på olika saker =)
Sen kom alle dit en liten stund tills han och nicke rullade iväg..

sen var jag kvar till 5 i 4 ungefär sen skulle dom fara och då kunde jag också fara :D WIHI!!!

nu äre snart käk, sen ha ja lovat emil att köra hans cykel till erikslid idag så bäst att göra de.. men de är de enda ja vet jag ska hitta på ikvl.. för de är ju så sunkigt väder :(... Kanske blir garaget men ja vet inte om orken finns!! Vi ser väl!

Hajjhajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0