smack

Nee men nu äre ju så att.... jag och alle buskörde med varandra.. sen körde han om mig på insidan ner för backen ( solbacken ) där de bara är enkel fil.. och då kommer de ut en långtradare från P-fickan som är där.. och då hade jag just tänkt köra om han på insidan och han börjar bromsa och ligger så dumt till så han hamnar mitt framför mig.. jag bromsade allt som bara gick men gled in i honom.. gick ca 80km/h!

det som är så äckligt fult är ju att de inte hände ett skit med hans bil :O
Men galant stackarn ser/såg ut som den åkt in i en stolpe.. Men det fixade vi med spännband och en lyktstolpe =) så den är i princip som förut!
Annars gick de ju kalasbra :D
hur roligt som helst hahahaha !!!


jajja =)

Adden citerar: Det va trevligt att krockas!

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0