haha

Nu förstår nog folk hur tråkigt jag har på dagarna :O när man till och med sitter och gör sån här skit!!

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 91a om ja inte missat något
Hur många har du varit riktigt kär i? beror ju på hur oseriös man ska vara
Vad tycker du om kärlek? den är upp och ner
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ja
När kysste/hånglade du med någon sist? igår
Ångrar du det? nope
Är du singel? ....?
När fick du senast en komplimang? hmm.. igår typ
Har du hånglat med någon av samma kön? HAHA jopp....

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös? nej
Hånglat med någon riktigt ful? jopp
Hånglat med fler än 50 personer? nja de synar jag
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ehm ao de är mkt möjligt
Rymt hemifrån? rymt och rymt...
Gjort något riktigt dumt? om jag har
Gjort något du verkligen ångrar? jadåå
Varit nykter på nyårsafton? alla år utom förra
Åkt ambulans? ja
Gjort något olagligt? jadå
Bivit polisanmäld? Joppp!!!
Fått din mamma att gråta? ja
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? Jodå, för alkohol och ciggaretter är ju droger så! =)
Varit kär? Jo
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? hmm... ?
Är du ensam nu? nejdå sköldpaddan är with me!
Vill du gifta dig? ja nån gång kanske
Vill du ha barn? jopp, börjar ju snart vara dags för det

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? jag själv
Såg dig gråta? Jessica
Fick dig att gråta? jag själv
Du gick på bio med? så länge sen att ja minns inte
Skällde på dig? Jessica

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? nej

Kommentarer
Postat av: conny

du är en bra kompis;)

2010-10-26 @ 22:50:27
Postat av: emilgr

SV; känner du han lr?:) han var bra som dommare!

2010-10-29 @ 14:26:51
URL: http://emilgr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0