Fiskee..

He blev att packa ihop och dra iväg till kvarnforsen för att fiska och övernatta, det blev inte mycket till sova = ingenting...
över 10timmars fiske, men inte nå mycket till resultat för min del..

det var Porre, Lii, Emil, Grönlund och jag som va iväg..

Emil och Alle dom små krakarna dom sovde ett tag iallafall..

Det va jäkla rolig natt faktiskt.. men orkar inte skriva allt för mycket detaljer.. För är inte nog pigg för det, eftersom man kom hem vid 11.30, gick å la sig och steg upp 18.15 ungefär...

Känns ju nästan bara fel sova den tiden :O

HAHA jajja...


Bild från när jag åkte till Kvarnfallet med Porre!


Myyyysigt!


Måste bara berätta om den här filuren!! Porre, Lii och jag gick en bra bit neråt mot Västforsen.. å mitt ute i skogen, inte ens nära älven hittar jag den där :O Det känns bara läskigt hur f*n den ska ha kunna komma dit där den låg !!! Men he va bara sluta fundera på de och traska vidare!!

Kommentarer
Postat av: emil

måste göras om!

2010-06-29 @ 22:43:56
URL: http://fiddyemil.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Joho!!

2010-07-01 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0