Bodbysund

Hahahaha säger jag bara! Det blev så vi sent på kvällen drog oss till bodbysund till timmys stuga.

Bjurre, emil, timmy, jessica, irma och jag tryckte in oss i bilen och började brumma, efter en halv lång resa kändes det som så var man framme, tog en shot och en öl, sen bar fiskespöt fram några gäddor fanns de som inte ville bita i ordentligt tyvärr.. men men, vidare till stugan ta mer öl, skratta och dumma sig. Sen blev de ut med båten och fiska mer, timmy får oss nästan alla ner i vatten för han va så jäkla FULLLLLL!!! Sen skickade vi honom i land.. sedan for jag och emil ut igen för att få sig en fisk för timmy var hungrig.. blev en liten gädda, rensa och filéa sen blev de att tillaga den på en plåt över elden så då blev då gnälliga timmy nöjd!!!

haha sen blev he att dra igång skotern, åå då började äventyret kan man ju säga :D
For ut till lägdan timmy, bjurre å jag, det gick ju bra.. sen tuktade timmy iväg han hann ungefär 250m boom första diket, upp med skotern, timmy for åt andra hållet, 250 nya meter boom nästa dike, upp med skotern sen for jag en sväng swooosch så flög jag av, nacke och rygg är lite öm men de som inte dödar de härdar!! Sen bjurres tur och de gick ju bra iallafall ;) Sen skulle vi tillbaka och jag körde vi hann ungefär halvägs så låg vi alla i diket UNDER skotern i ett blött dike å jag bara låg och garva vill jag lova!! hahaahahaa, mycket roligt :)
Sen körde timmy resterande bit, men bara några meter efter vi hade kommit oss upp så kantrade timmy och kastade bjurre in i en björk haha mycket rolig syn ;) Men sen parkerades då äntligen åbäket :D

In i stugan och bara babbla, sen helt plötsligt kl 06.30 ungefär säger bjurre nu är det bastu.. så då vare ju bara starta eld och få upp värmen där :) Gick fort och enkelt, så lite bad och bastu till kl 08.00 sen gav vi upp och skulle sova, men de tillät inte jag så jag busade och jävlades med alla ett tag sen somnade jag direkt!!

Mycket rolig kväll iallafall, ska göras om!! Fast skotern ska stå där den står OJA! HAHA :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0