Bäst att göra ett inlägg då

Nu sitter man hemma i skogen efter en dag med Emil, linus, porreman, conny, johan, lii, lina och Zusan (stavning och om jag glömt någon sry!) iallafall vaknade 16.08 drog ut på en morgon smoke, sedan bar de av till liden för att äta lite grillat, satt mig vid datorn och pojkarna börja skriva på msn att de va bad på G så ja skrev att jag skulle komma dit, satt kvar vid datorn ett tag osv. sen for jag och slängde mig i vattnet!! Senare på kvällen blev de en sväng till krysset, sen hedensbyn och säga hej till emil och sara ( dom nykära små knyterna ) sedan fortsatte resan till ursviken och hälsa på paulina! =) Följeslaget i bilen var Linus, Emil, conny och Porreman så klart!

Sedan bar det av mot ersmark igen å lämna av alla människor, sen for jag till bjurrsnurr å spöade honom i fifa 2006 på x-box ;) de var jämnt tills de blev straffläggning ;D Lugn bjurre, du får revansch nån gång :D
Efter det drog jag mig hem hit åh nu sitter jag bara åh slöa och ska nog se lite sons of anarchy snart!!!!



Bilder från midsommar:


Från vänster: Robin - Robin - Jag - Frida och Rodrigo!


Från vänster: Robin - Emil - Sara och Jag! ( Glad? ) haha


Paulina och Jag :)



Man kan tro RK har sett en döing haha ;)

Tack för en trevlig kväll allihopa iallafall!! :D

Dock ha ja inga bilder från och med jag lämnade östanbäck och for till stan men ja :)

Peeeeääyyyjjs!


Kommentarer
Postat av: emiil

krysset <3

rooolig dag!

2010-06-28 @ 00:49:13
URL: http://fiddyemil.blogg.se/
Postat av: Rasmus

det är klart<33

2010-06-28 @ 04:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0