Rubriken ska stå här!

Jadå Fiskeresan är då över komme hem lördag natt vid 23.30 tiden, hoppade in i duschen direkt!! Drog vidare till Bjurre jaaaaaaarå! For till stan och träffa nå folk, sen helt plötsligt blev de så man skulle supa, drog hem och hämtade alkoholen sen tillbaka till stan, de va väl faktiskt ändå trevligt ju!
Dagen efter begav man sig hem över osv. minns inte vad jag gjorde om jag ska vara ärlig, det jag minns är att jag å bjurre for till mig och fixa nå saker sen skjutsade jag hem min lillebror till bjurfors å efter det hämtade vi emmy i stan drog till ersmark och tog oss nå öl, diesel, dooleys, mm. sen tog de slut, började ringa runt och gronken den gulliga fan kunde förskottera sin alkohol så Alle, Emil och jag fick oss en fylla ;) Tack GRONKEN<3 Du ska ju få igen ;]

Kvällen bestod av skitsnack osv. som alla andra kvällar typ, sedan drog vi till stan träffade nå dudes från Skåne, riktigt trevliga jäklar ;D vi hängde med dom dit dom bodde ( dom jobbar på tivolit ) där vi väkte deras avdäckade kompis som visade sig vara idol kalles lillebror haha!! Riktigt rufft va ;) sen fick vi oss nå öl å cider vi åkte runt och busade på och sen vid 07-tiden drog vi hemöver, sen var vi i stugan och låg och prata till kvart i 9, sen sovde man som en stock!!!

Idag har de inte hunnit hända så mkt mer än varit på IP och spelat fotboll :D bra jobbat grabbar!!

Sen nu är jag hemma och ska äta lite tacos :D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!

Efter det beger jag mig till ersmark igen för att vara med dom söta små vännerna!!

Diverse bilder:


Riktigt vacker bild från impuls resan till Alko!


Titta vad man får när man bokar en 2bäddars stuga i Jokkmokk HAHA en 4bäddars ! Kanon!


Kall öl i solskenet i båten ute på sjön i Skabram! :D


Pärleälven i Jokkmokk


Nej de syns väl aldrig att de va nå mygg/knort på denna bild va?
Man höll ju bara på bli totalt j*vla tokig ... synd inte alla syns !! De va inte kul inte kul inte kul!!!!!!

Bilden är tagen i Gäddsjön i Jokkmokk ( Röding och Öring är det som finns i den så skulle vilja veta varför den heter Gäddsjön) :)

Matdags nu hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: .

Jag tycker det ser mysigt ut me myggen !!! =D

WIEEEE

2010-07-06 @ 02:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0