randomrider.blogg.se

I går så blev de att man for förbi skåne borna igen på tivolit och blev bjuden på öl osv. var riktigt härligt faktiskt, blev inte så farligt länge vi var där! (alle och jag) sedan kom gronken så åkte vi med honom for och träffa paulina och ronge på norrhammar, sen kom råttan och nå andra dit vi var där och dumma oss ett tag innan det bar av hem till ersmark.. Emil var vaken så gick in snackade med honom ett tag, ringde druvan och då helt plötsligt bar det av till kåge ett tag också, kl va väl närmare 05.00 innan vi kom därifrån, då blev det sova i stugan, stiga upp 10.15 för att åka med gronken till stan så jag kunde hämta bilen som mormor hade sagt hon skulle ha... som sen ringer och säger när ja är påväg att hon inte behöver den :O Nöjd jag blev.... NEJ!!!! Men då drog jag tillbaka till stugan där alle fortfarande sov och då somnade jag om också.. Blev väckt typ 16.00 tiden av emil och linus som kom invandrandes i stugan och började se lite fiskefilm som man hakade på att kolla på! ;D

Efter det bar det av ner till IP och lira lite fotboll åh skoja på! :)
Å efter det blev de åka till kåge med conny i dutten för att köpa cigg, kom tillbaka till ersmark för jag ringde måns för att se om de skulle bli nå fest ikväll, men då bad han om skjuts till tåget för han skulle hem ! :( Kommer sakna han ju :O Men ska ju ner dit och hälsa på satt :D Efter han var skjutsad dit for jag och conny till stan och träffade, Paulina, Elvira, Sara, Hanna, Emil, Malin och vad hon nu heter :S  De va iallafall skoj jävlas med conny som var så pissnödig ;)

Blev inte så värst länge där, då blev he Ersmark igen mötte upp Linus, Alle, druvan och emil, vi satt oss och prata med varandra + lite med norskarna men dom va meste tyst!

Sen drog man sig hem åh gjorde lite tacos å såg 2½men ;D
Nu sitter jag här som ett fån och funderar på vad man ska hitta på.. Sova kanske är ett alternativ, men vi få se om det! Nu blir det iallafall en cigg! Hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0