Alko

Jodå, vaknade upp igår och blev förfrågad om jag ville till stan med gronken, inget bättre för mig så accepterade jag det och begav mig till honom, sen hämtade vi bjurrsnurr.. men innan vi hämtade honom så kom idén om att fara till alko!? Å japp så blev det! hämtade bjurre och grönlund följde med. Vi jäktade eftersom jag trodde alko stängde den tid som de inte stängde... med tron om att vi bara hade 30min på oss att handla när vi kom dit visade sig vara 1½timme!! haha, men vi hann iallafall!

PÅvägen hem började man ju antagligen dricka ur det man köpt, jorå!

Go och glad man kommer till ersmark och ska he sig ut på en bmx jävel.... å de va ju inte smartast....

För då blev det såhär!!!!





Så de kan gå :D

Blev en sväng till akuten sen, för de va så jäkla mkt grus och skit i det så ville inte rengöra det hemma om vi säger så!!

Nu idag har man varit och handla + packa inför morgondagen då det bär av till Jokkmokk och ska fiska till lördag kväll/natt eller ev. söndag mitt på dagen, inte riktigt bestämt ännu!! Bilder därifrån kommer senare!

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Amanda

aj:S

2010-08-09 @ 18:20:49
URL: http://aju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0