Stress & drygt

Igår stannade ja på stan efter skolan, fick flera uppdrag av folk så fick rusa runt som en idiot !!!

men till slut så löste de sig :)

Sen så när de skulle bära av till någon fest nån stans så åkte ja med alle till jesper för att köra amandas moppe och skjutsa jeppe.. då drog vi till mullberget.. men där va de inte speciellt många. så då skulle dom dra någon annanstans.. men ja orkade inte.. då skulle den dumma jäveln köra på fyllan så då blev man ju jätte glad.. men han lyssnade inte på mig.. men alle tog hand om de så de löste sig.

sen gick vi ner därifrån senare och mötte massa andra.. men dom bestämde sig för att gå till OKbacken så då gick vi dit, men en viss emma va inte så snabb :O

Men vi kom till slut fram dit efter ha hört samma ord om och om igen + sett en jävla tjej som sätter sig mitt på vägen och pissa :O jävla nötter de finns..

men sen va polisen där på erikslid och kollade runt.. ja gick efter dom för ja trodde dom skulle ha tid prata men inte de inte :(

kollade på 2st som höll på börja slåss :D jävla töntar dom va :]

sen blev vi inte där mkt längre.. började gå mot max där vi skulle bli hämtade.. men någon jävla sammy följde efter oss... han va sinnes sjukt jobbig :O
Men emma höll honom sällskap, så vi tjatade på henne att hon skulle skynda sig.. men tyvärr skulle sammy hela vägen till max..

Men när vi väl kom dit slapp vi honom..

sen skulle ja gå och köpa en cola.. träffade på gronken och då blev de roligt:)

Jag: GRONKEEEEN!
Gronken: Tja är du här?
Jag: Ja de är jag.

sen tog han min cigg ja hade..

Jag: Gronken du ser jätte feminin ut !?

Då saftade han på en spark den jäveln hahaha :P

sen pratade vi bara lite mer sen köpte ja min jäkla cola !! :)

Sen blev venessa, emma, gabban och jag hämtade av venessas pappa för vi skulle sova hos henne!! :)

Sen blev de dator och musik där och berättade för den gråtande emma vad hon gjort och sagt under kvällen :P
Hon grät på allvar i 40minuter minst :O

men hon hade allas stöd :)

hahahahahahaha! :)

p.s träffade malin på max också och hon va väldigt social :P ( men de gör inget :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0