ikke norsk

Igår så ville ja till stan men de höll ju fan inte på gå.. Så då tänkte jag ta cykeln. Men kom på att fråga emil och linus om ja kunde låna deras moppe =) och de kunde jag!! Perfekt!
Så for till emma där hon, haxxad och gabban var. Blev inte så långvarig där för jag fick höra av kimme dom blivit bjudna till campingen av nå norska "fjortisar" ( vad han sa iaf men de va dom inte ).. Iaf träffade dom tjejerna när dom va på statoil och då sa dom kom till campingen :)

Men iaf, jag kom fram till timmy där dom lanade
* Nicke som även fyller år IDAG! grattis :D
* Timmy
* Adam
* Kimme

Sen så drog vi till campingen allihopa, vi gick runt och letade men hittade inte en enda jävel! =)
Till slut blev Timmy, Nicke och Adam less så dom gick tillbaka till timmy :)
Men vi gav inte upp. vi gick där ett ex. antal gånger tills vi bestämde att gå till statoil igen ifall dom va där.. Men just när vi va på väg börja man höra röster och skratt! Så vi vände om och då var de dom ! :)

Dom sa vi skulle följa med till statoil o.s.v.
gick dit, satt och pratade.. Jag ringde dit adam som komme till slut.
Sen satt vi där ett bra tag, sen kom de nån turk eller något i en bil med 3st andra och dunkade "turk musik" sen stack han ut huvudet och sa "ROOOOLIGT".. hahaha fan va vi garva :)
Sen öppna dom alla dörrar och fortsatte spela ännu högre musik, då gick vi dit och dansa med dom :D

Efter de satt vi oss och prata lite mer, sen gick vi till campingen och satt inne på tjejernas toa i värmen :)
sen gick några av dom för dom skulle packa, men efter ett tag gick vi som va kvar till deras stuga och skrämde dom =) sen komme dom ut igen.

sen blev de bara lite mer snack sen skulle dom gå och lägga sig :)
då gick vi tillbaka till timmy och kolla lite på datorn sen gick ja och la mig =)
Va helt slut alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0