Wiiiihiiii!!!!

Seriöst vad är de med dessa jävla människor som inte kan acceptera något?
varför ska alla snacka skit och hacka på varandra?!
Dom som tror sig vara så jävla bra vänner är inte så bra har ja fått lära mig nu!

Det finns vissa som borde ta och tänka efter vad dom egentligen säger.. Är de så smart sagt...? Tänker ni ens på att ni sårar personen!?

Det jag mest syftar på är att om en person älskar en annan så äre ju bara acceptera det!?
Det är inget som någon kompis ska kunna göra något åt!!!
Man har en egen vilja..

Men man vågar ju kanske inte göra som man vill när de finns dom som inte ens vill vara kompis med en ifall man kanske gör det man egentligen vill o.s.v..

Sen är de inte lätt våga säga hur man egentligen känner heller när den andra säger massa elaka saker om personen som man då t.ex ÄLSKAR.. då är de inte roligt vända sig till den.. sen när de är flera som gör de vem ska man då vända sig till??


Tycker bara de är för jävligt!!

Man ska tänka efter vad man säger!!

(det gäller även mig!!!!!)





Vad som händer just nu är inte mkt... sitter hemma hos bjurre och lyssna på musik och den jäveln har somnat :O..

Mycket social pojke!!

Men Nu ska ja väcka honom och dra till pizzan, måste skaffa mig nå mat!!
annars blir jag bara ännu mer grinig o.s.v än vad ja redan är!


som bjurre skulle sagt:

- Peeeeayyyzzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU IDIOT, innan du börjar snacka... börja ransaka dig själv försT! bara för att du är 18 år och har börjat dricka betyder de inte att du är en bättre människa. alla vet vad du har gjort och hur du är och att du ALDRIG kommer att bli annorlunda!!!!!!!

2009-11-10 @ 18:47:13
Postat av: bjurresnurre

anonym... onödig kommentar, lev ditt liv ist för att lägga dig i andras

2009-11-10 @ 23:05:10
URL: http://pungkliarbjurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0