Det är inte likadant nu

Seriöst, nu orkar man ju inte blogga :O Det va en annan sak under sommaren, kändes som mycket roligare.. För nu finns de inget att berätta.. för hur roligt är de sitta och läsa om skolan!? Det är ju nog illa att man är där hela dagarna ändå... !?!

Men skulle de råka hända nå kul så kanske de är en annan sak..

Igår var de väl ändå små kul.. För alle den stackaren blev stoppad av polisen för han "burna" med sin bil, vilket jag hade gjort hur mkt som helst före, men just när han gör de kmr polisen hahah!!! 1000:- i böter =) stackarn!

Men självklart skulle jag ha otur också..
Senare på kvällen körde vi iväg till ett ställe för att busa lite.. stod där och brände lite däck med bilen hade filmat osv. skulle backa och hämta timmy som filma.. när han satt sig och vi skulle fara.. då skulle jag burna där ifrån.. och då small de bara till och mina fötter fick ca. 90gradigt varmt vatten på sig.. hela bilen fylldes med ånga.. pga. att mitt värmepaket sprack... SUCK!! övertryck i kylaren :(...

men de fixade vi bara en snabbis så de gick köra hem... men nu ha man ingen värme i bilen.. suck.. ännu mer att fixa.. INTE KUL!! som om de inte redan är nog mkt.. :(

men men!!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0