FyFan

Hur i hela helvetet ska ja orka med de här... satans jävla helvete..... Varför ska jag vara jag...

Å jag som älskar vintern är fan less den redan.. satans jävla fittsnö de går ju inte göra ett jävla skit för den är ivägen... biljäveln ska in i garaget men inte fan går de för den är insnöad så de bara sjunger om det... sen står de en trasig jävla skoter som måste lyftas/dras bort för att ja ens ska kunna köra in bilen när den väl är framme också.. herrejävlar.. Vilken jävla SKIT ALLT är...

Å snart ett nytt jävla år också... kommer väl vara lika jävla idiotiskt som de här.. Jag hoppas de är sant att jorden kommer gå under 2012.. för då slipper man alla jävla problem!!!!!

Frågan är... lägga ner alla jävla intressen å skita i allt och satsa på alkoholist istället... 

FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0